فیزیوتراپی در شرق تهران کجا برم

قبل از هر چیز باید نکاتی در مورد تاثیرات فیزیوتراپی در زندگی را بیان کنیم.

تاثیر فیزیوتراپی در زندگی

رییس انجمن فیزیوتراپی استان کرمانشاه در مورد وجه تسمیه روز ملی فیزیوتراپی و سیر تاریخی آن، گفت: در دوم مرداد سال 1378 حق تاسیس کلینیک که پیش از آن از فیزیوتراپیست ها سلب شده بود به آنان بازگردانده شد و این تاریخ بدلیل کسب استقلال حرفه ای روز ملی فیزیوتراپی نام گرفت.
** تاکید بر لزوم راه اندازی دکترای حرفه ای فیزیوتراپی
رییس انجمن فیزیوتراپی استان کرمانشاه در ادامه، لزوم راه اندازی دکترای حرفه ای این رشته را یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به گسترش علوم و مهارتهای بالینی این رشته، تاسیس مقطع دکترای حرفه فیزیوتراپی به عنوان نیاز سلامت جامعه ضروری به نظر می رسد که از خواسته های گروه فیزیوتراپی استان کرمانشاه بشمار می آید.
اجرای طرح دکترای حرفه ای فیزیوتراپی از سوی رییس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
دکتر فتاح فرخی، ضرورت انسجام و اتحاد فیزیوتراپیستهای کشور را عامل مهمی به منظور دستیابی به اهداف ارزشمند صنفی برشمرد و گفت: در حالیکه اغلب کشورهای دنیا از آمریکا و کانادا تا پاکستان و بنگلادش دارای دکترای حرفه ای فیزیوتراپی هستند اما جای این رشته مهم در ایران خالی است.
وی تاکید کرد: اجرای طرح دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در کشورمان نیز ضروری به نظر می رسد.
در پایان این مراسم از فیزیوتراپیست های پیشکسوت و بازنشسته استان با اهدای لوح، تقدیر شد.
** نقش و تاثیر فیزیوتراپی در بیماریها و سلامت انسان
در حاشیه آیین بزرگداشت روز ملی فیزیوتراپی، رییس انجمن فیزیوتراپی استان کرمانشاه در توضیحاتی که در اختیار خبرنگار ایرنا قرار داد، نقش و تاثیر فیزیوتراپی در درمان بیماریها و سلامت انسان ها را تشریح کرد.

دکتر دوستی گفت: فیزیوتراپی نوعی رویکرد در حوزه پزشکی و سلامت است که با پیشگیری و درمان دردها و اختلالات حرکتی نقش بسیار مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد و ارتقای سطح سلامت جامعه دارد.

فیزیوتراپیست از طریق عوامل فیزیکی و مکانیکی، کاربرد تکنیک های خاص و تمرینات طبی با آگاهی از آناتومی عضلات و مفاصل، فیزیولوژی اعصاب (نوروفیزیولوژی)، نوروساینس (علوم اعصاب)، حرکت شناسی و الکتروتراپی به درمان بیماری ها و اختلالات عصبی-عضلانی-اسکلتی (نوروماسکولواسکلتال) می پردازد.

اگر به دنبال فیزیوتراپی در شرق تهران هستید ما به شما فیزیوتراپی مشعشعی با سالها تحربه را معرفی می کنیم.

Comments

Popular posts from this blog

فیزیوتراپی شناختی چیست؟

بهترین فیزیوتراپی ها در مناطق مختلف تهران